“Samen je toekomst ontdekken”

Onze school

Op onze openbare basisschool is ieder kind welkom, ongeacht levensovertuiging, godsdienst of culturele achtergrond. We motiveren al onze leerlingen om talenten te ontwikkelen en om te ontdekken wie ze zijn, wat ze kunnen en wat ze willen.

Onze vrolijke en opgeruimde school straalt rust en ruimte uit. We hebben een ruime hal waar veel plek is voor het tentoonstellen van werkjes. In de centrale hal hebben we werkplekken waar onze leerlingen rustig kunnen werken of gezamenlijk met een opdracht aan de slag kunnen. In de hal is ook een podium voor drama en muziek.

We hebben leerzame computerprogramma’s, waarmee de leerlingen op verschillende plekken in de school kunnen werken en oefenen. De leerlingen maken daarbij gebruik van moderne techniek om onderzoek te doen, informatie te zoeken, extra te oefenen met bepaalde leerstof en om presentaties te maken of werkstukken te ontwerpen.

Veel leesplezier!